Η εταιρεία λάνσαρε μια νέα σειρά από περιορισμένα τεμάχια, τα λεγόμενα Real Body Bottles, που είναι σχεδιασμένα να ταιριάζουν σε έξι διαφορετικούς γυναικείους σωματότυπους. Πιο συγκεκριμένα, η σειρά περιλαμβάνει ένα ψηλό μπουκάλι, ένα στρογγυλό και ένα κοντό… οπότε μπορείς να καταλάβεις το νόημα της καμπάνιας.
Κάθε μπουκάλι αντιπροσωπεύει το σχήμα, το μέγεθος και τις καμπύλες που συνδυάζει μια γυναίκα και την κάνουν να αντιπροσωπεύει, τη δική της συλλεκτική έκδοση. Είναι μοναδικά όπως και εσύ.
Σε κάθε περίπτωση, οι γυναίκες και όχι μόνο, θα πρέπει να παίρνουν μόνο θετικά μηνύματα για το σώμα τους από όλα τα ΜΜΕ και όχι μόνο από συγκεκριμένες συσκευασίες προϊόντων.
Πηγή: http://www.refinery29.com/