Νέα χρονιά, νέο ξεκίνημα στο στιλ! Εάν ψάχνεις την απαραίτητη έμπνευση για τις πρώτες αγορές της σεζόν, δεν έχεις παρά να συμβουλευτείς τις κορυφαίες online αναζητήσεις μόδας της χρονιάς που πέρασε!
Το GLAMI.gr, η μεγαλύτερη και πιο εξελιγμένη μηχανή αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα, έρχεται να σου δώσει το fashion inspiration που χρειάζεσαι, μέσα από την ανάλυση των δημοφιλέστερων αναζητήσεων, φίλτρων και κατηγοριών που χρησιμοποίησαν οι επισκέπτες του για το 2019
Get ready for shopping με έναν… fashion απολογισμό με τα top προϊόντα μόδας και trends,
σύμφωνα με τις αγορές στο GLAMI.gr!
All time classic
Κάποιες αξίες παραμένουν σταθερές, ειδικά όταν πρόκειται για τη γκαρνταρόμπα μας. Ένα καλό πανωφόρι άλλωστε είναι το πρώτο και πιο βασικό στοιχείο για να δημιουργήσεις statement με την εμφάνισή σου. Το 2019, άντρες και γυναίκες καταναλωτές αγάπησαν ιδιαίτερα ένα από τα πιο πρακτικά fashion pieces του χειμώνα, το οποίο δεν είναι άλλο από το κλασικό μπουφάν.
Athleisure trend
Η τάση με τις περισσότερες αναζητήσεις στο GLAMI.gr για το 2019 δεν ήταν άλλη από το Athleisure! Τα κορυφαία αθλητικά brands βρέθηκαν ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των καταναλωτών και όχι άδικα, αφού όπως φαίνεται, το συγκεκριμένο trend ήρθε για να μείνει. Hint: Θα είναι το ίδιο in fashion και φέτος!
Sneakers lovers
Αθλητικά βήματα… για άνεση που δεν στερείται πόντους στιλ! Τη χρονιά που μας πέρασε οι επισκέπτες του GLAMI.gr έκαναν update στη συλλογή με τα αθλητικά τους παπούτσια, επιλέγοντας μοντέρνα και urban brands όσο και πιο premium sneakers για αθλητικό ντύσιμο με ένα designer twist!
Premium brands
Η ανθεκτική ποιότητα και το διαχρονικό στιλ είναι γνωστό πως αποτελούν το κλειδί για τις πιο σοφιστικέ εμφανίσεις! Πολλά ήταν τα high-end brands που κατάφεραν να ξεχωρίσουν, ωστόσο οι τσάντες του οίκου Guess κέρδισαν με διαφορά το παιχνίδι του στιλ, όσον αφορά τις αναζητήσεις για το 2019.
Παλτό
Μία κατηγορία ρούχου, πολλές διαφορετικές εκδοχές! Το απόλυτο must-have για το γυναικείο χειμερινό στιλ, αγαπήθηκε ιδιαίτερα στην πιο κομψή βερσιόν του αφού τα σταυρωτά παλτό με ζώνη παρουσίασαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Παρκά
Το παρκά ήταν το πανωφόρι που αναζήτησαν περισσότερο άντρες και γυναίκες, αφού είναι ζεστό, πρακτικό και εξυπηρετεί τις εμφανίσεις μας για κάθε ώρα και περίσταση, από τα πρώτα φθινοπωρινά κρύα μέχρι τον ήπιο ελληνικό χειμώνα!
Καλοκαίρι για πάντα!
Στην πρώτη θέση των αναζητήσεων για το 2019, τα γυναικεία μαγιό! Το καλοκαιρινό item που όλες οι γυναίκες θέλουν να αποκτήσουν σε πολλές και διαφορετικές εκδοχές. Μάλιστα, τα σχέδια με τις περισσότερες αναζητήσεις ήταν τα μαγιό που «αγκαλιάζουν» τις σιλουέτες με καμπύλες!
2 γάμοι και 1 βάπτιση!
Φήμες λένε ότι κάθε καλοκαίρι όλοι οι Έλληνες είναι καλεσμένοι σε τουλάχιστον 2 γάμους και 1 βάπτιση! Και επειδή δεν είναι μόνο φήμες τελικά, τα φορέματα για αυτές τις περιστάσεις ήταν και φέτος κορυφαία σε πωλήσεις μέσω του GLAMI.gr.
Ζήτω οι καμπύλες!
Μία μεσογειακή σιλουέτα είναι από μόνη της εντυπωσιακή, με τα κατάλληλα στιλιστικά «εργαλεία» όμως, μπορεί να αναδειχθεί ακόμα περισσότερο. Οι Ελληνίδες καταναλώτριες το γνωρίζουν καλά, γι’ αυτό και επέλεξαν κορσέδες και φορέματα που «αγκαλιάζουν» το σώμα και χαρίζουν ακόμα πιο θηλυκό αποτέλεσμα.
Summer mules
Αναζητήθηκαν και φορέθηκαν περισσότερο από κάθε άλλο στυλ παπουτσιού για τη θερινή σεζόν. Το ελληνικό καλοκαίρι απέκτησε κομψά βήματα και chic στιλ αφού οι Ελληνίδες καταναλώτριες ανέδειξαν τα καλοκαιρινά mules στις κορυφαίες θέσεις των αναζητήσεων για το 2019.
Συνεχίστε τις αναζητήσεις και τις αγορές σας στο GLAMI.gr!
Σχετικά με το GLAMI
Το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποτελέσει ένα παγκόσμιο fashion search engine που συγκεντρώνει και οργανώνει τα πάντα σχετικά με τη μόδα σε ένα μέρος. Το 2019, το GLAMI διακρίθηκε από την Deloitte Technology Fast 50, ως η 20ή ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην Κεντρική Ευρώπη. Σήμερα, το GLAMI.gr μετράει περισσότερα από 280 συνεργαζόμενα e-shops, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands. Το GLAMI.gr αποτελεί μέρος του ομίλου Inspigroup, ενός δικτύου από fashion websites σε 14 χώρες: Τσεχία, Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ρωσία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία, Ουκρανία και Κροατία.