Η Krafty Katt είναι μια «σύγχρονη» υφάντρα. Φτιάχνει μάλλινες δημιουργίες κατά παραγγελία για τους πελάτες της και η δουλειά της εκτός απο προσοδοφόρα, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, δημιουργική, αλλά και επικίνδυνη, όπως αποδείχτηκε.
Μια μέρα έλαβε ένα μήνυμα στο Instagram από έναν πελάτη-μυστήριο, ο οποίος τη ρωτούσε αν μπορούσε να του φτιάψει μια πλεκτή κουβέρτα. Η ίδια απάντησε θετικά και του έκανε τις κλασικές ερωτήσεις: Μέγεθος, χρώματα, είδος μαλλιού, από ποιον θα χρησιμοποιηθεί κ.α.
«Θέλω μια κουβέρτα», έγραψε «με ένα μήνυμα που θα σας δώσω πλεγμένο πάνω της, στη μέση αν γίνεται. Τη θέλω στις αποχρώσεις του γκρι, του μπλε και του κρεμ. Ααα, θα την ήθελα και μάλλινη, δεν θέλω συνθετικά και τέτοια. Μέγεθος; Τη θέλω για μεγάλο καναπέ που γίνεται κρεβάτι, οπότε τη θέλω αρκετά μεγάλη για να χωράει δύο άτομα χωρίς να χρειάζεται να την τραβάει ο ένας από τον άλλο.
Ήθελε δηλαδή μια υπέρδιπλη, μάλλινη και πλεκτή στο χέρι κουβέρτα. Πολλή δουλειά για την Krafty Katt, που δουλέυει μόνη της. Είπε στον πελάτη ότι η τιμή θα ήταν περίπου στα $400 με το 50% να πληρώνεται μπροστά και το 50% μετά την ολοκλήρωση και παραλαβή του προϊόντος, τιμή που δεν ευχαρίστησε τον πελάτη.
Είπε στην Krafty Katt ότι το ποσό ήταν «τρελό» και αν είναι έτσι, να πάει καλύτερα σε κανένα παζάρι να την πάρει κοψοχρονιά. Η Krafty Katt προσπάθησε να κρατήσει ένα επίπεδο στη συνομιλία τους και του είπε να πάει να την πάρει απ’ όπου θέλει. Η δική της κουβέρτα χρειαζόταν μέσο όρο 120-150 ώρες για να φτιαχτεί συν τα υλικά, που είναι ακριβά συν τα έξοδα αποστολής. Έβγαζε στην ουσία κάτι λιγότερο από 2 δολάρια την ώρα.
Ο εξυπνούλης πελάτης τότε προσπάθησε να της αγγίξει τις ευαίσθητες χορδές λέγοντάς της ότι είναι για τη φίλη του, που ήταν στο νοσοκομείο και τώρα βγηκε και αναρρώνει και θέλει να της την κάνει δώρο. Όταν είδε όμως ότι το κόλπο του αυτό δεν έπιασε, εκνευρίστηκε και άρχισε να απειλεί Θεούς και Δαίμονες. Της είπε ότι είναι σκέτη απάτη, ότι κοροϊδεύει τον κόσμο και απείλησε να της κλείσει την επιχείρηση. Ευτυχώς που η Krafty Katt είναι ξύπνια και δεν πτοήθηκε από τις απειλές του. Εξάλλου τέτοιους πελάτες δεν τους ήθελε. Τους ήξερε τί ήταν και πού ήταν ικανοί να φτάσουν. Του είπε ότι δεν θα αναλάμβανε τη δουλειά και να απευθυνθεί αλλού.
Ανέβασε τις συζητήσεις του στο Twitter και μέσα σε λίγη ώρα είχε συγκεντρώσει πάνω από 52.000 retweets. Ηθικό δίδαγμα: Τρελοί υπήρχαν, υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν. Το θέμα είναι πώς τους αντιμετωπίζεις.
Εάν θες κάτι χειροποίητο, να περιμένεις και να πληρώσεις τα αντίστοιχα, αλλιώς μπορείς να πας σε ένα πολυκατάστημα και να πάρεις ό, τι θες αρκετά πιο φτηνά. Η ποιότητα όμως θα είναι η ίδια; Μια «υφάντρα» χρειάζεται χρόνο, χρήματα για τις πρώτες ύλες και μεράκι. Δεν θα λάβεις την παραγγελία σου άμεσα και θα δώσεις και κάτι παραπάνω, αλλά το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει. Να είμαστε ευγενικοί πρέπει όλοι και να εκτιμάμε και να σεβόμαστε τη δουλειά των άλλων. Ό, τι έχουμε να πούμε, να το λέμε όσο πιο ευγενικά μπορούμε χωρίς να προσβάλλουμε ούτε τη δουλιεά ούτε την προσωπικότητα των άλλων.
Πηγή: metro.co.uk